2017 – throwback

 
2017 a fost un an foarte plin pentru mine. Poate unul din cei mai plini de până acum și m-am gândit să scriu despre acesta într-un articol realizat în ultimele ore ale anului, acum aducându-mi aminte de toate clipele frumoase și mai puțin frumoase petrecute.
Anul acesta am luat câteva decizii definitorii pentru viitorul apropiat. Una dintre ele fiind înființarea acestui blog și paginii de bookstagram. Mi-a luat ceva timp să fac asta nefiind sigură, însă acum mă bucur foarte mult că am făcut acest pas deoarece am descoperit câteva lucruri despre mine și am avut ocazia să vorbesc cu persoane minunate din această comunitate. Vreau să le mulțumesc atât lor cât  și vouă pentru primirea călduroasă pe care mi-ați oferit-o.
În ceea ce privește viața mea personală, m-am decis în legătura cu ceea ce voi face după terminarea liceului, intrarea la facultate, mutarea într-un nou oraș, dar astea se vor întâmpla în anul care vine.
În acest an am descoperit ca am niște prieteni grozavi care au fost mereu acolo când am avut nevoie de ei și sper că și eu le-am fost alături și aș vrea să le mulțumesc pentru tot, pentru toate momentele frumoase petrecute cu ei și pentru toate încurajările oferite când am avut nevoie de ele.
2017 a fost un an foarte productiv în ceea ce privește lectura reușind să citesc 68 de cărți din goal-ul meu de 35. Anul ăsta am citit mai mult ca oricând și am reușit să mă surprind și pe mine deoarece, printr-o oarecare magie, am avut timp să fac foarte multe lucruri și am citit destul de mult după părerea mea. Aș dori sa împărtășesc cu voi câteva dintre lecturile mele preferate din acest an.

 

 

 
Am citit câteva cărți care au avut ca subiect Al Doilea Război Mondial, am început cu una și celelalte pur și simplu mi-au căzut în mână. Vi le recomand pe toate deoarece eu am aflat câteva chestii și m-au învățat fiecare câte ceva:
– Băiatul cu pijamale în dungi de John Boyne
Un băiat pe lista lui Schindler de Leon Leyson
Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys, una din cărțile mele preferate.
Am descoperit câteva serii frumoase, eu care tânjesc după serii fiind preferatele mele, precum:
– seria Născuți din ceață de Brandon Sanderson
– Penryn și sfârșitul lumii de Susan Ee
– Trilogia Câștigătorului de Marie Rutkoski
Culorile dragostei de Kerstin Gier
Lux de Jennifer L. Armentrout
Regatul spinilor și al trandafirilor de Sarah J. Maas
Ca standalone mi-au plăcut în mod deosebit:
Chimista de Stephenie Meyer
Marțianul de Andy Weir
Deception Point de Dan Brown
De asemenea am recitit seriile mele preferate:
Tronul de cleștar de Sarah J. Maas
Instrumente mortale de Cassandra Clare
Academia Vampirilor de Richelle Mead
Născută din fum și os de Laini Taylor
P.S. Toate cărțile de mai sus mi-au plăcut extrem de mult, unele rămânând my all time favourite și vi le recomand cu dragă inimă. Dacă vreți sa vedeți tot ce am citit anul ăsta puteți intra pe contul meu de Goodreads.
În final vreau să vă mulțumesc tuturor pentru tot și sper că în anul care vine să continui ceea ce am început în noiembrie, anume blogul și bookstagramul care m-au surprins în fiecare zi de când le-am început cu ajutorul vostru și că ați avut un an frumos și plin de momente memorabile.

 

Vouă vă urez sa aveți un an cât mai bun și sa realizați tot ceea ce v-ați propus. Va îmbrățișez cu drag! 

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe